Jak sprzątamy pomieszczenia biurowe?

Jedną z głównych usług, jakie świadczymy na rzecz naszych Klientów, jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych. Nasze prace obejmują w tym zakresie m.in.:
• usuwanie zabrudzeń z mebli, drzwi i innych powierzchni,
• usuwanie kurzu ze wszystkich powierzchni,
• utrzymanie czystości parapetów, grzejników, włączników,
• dbanie o czystość sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych,
• opróżnianie koszy na śmieci i czyszczenie ich,
• odkurzane powierzchni poziomych - wykładzin, dywanów.

Szczegółowy zakres prac ustalany jest indywidualnie z Klientem w zależności od jego potrzeb. Nad pracami naszego personelu czuwa Koordynator Nadzoru Usługi, który jest osobą kontaktową dla naszych Klientów.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą naszej firmy w zakresie sprzątania.

 

01 maja 2016
× Zostaw numer, oddzwonimy!
× Chcesz wrócić tu później lub przesłać stronę do znajomego?