Strategia zarządzania usługą
Plan to podstawa dobrze wykonanej pracy. Nasz gwarantuje klientowi usługi najwyższej jakości. Zapoznaj się z naszymi zasadami.
AUDYT OBIEKTU
Rozpoczynamy od audytu obiektu. To ważny etap, który pozwala nam rozpoznać potrzeby klienta, jego oczekiwania i preferencje. Na tej podstawie składamy ofertę, a po jej akceptacji podpisujemy umowę.
WDROŻENIE USŁUGI
Dla nas rozpoczyna się teraz okres wdrożenia usługi. Ustalenie technologii, podział rejonów, dobór personelu i zaplanowanie logistyki. Przygotowujemy niezbędną dokumentację obiektową i personalną. Wszystkie zadania realizujemy w oparciu o procedury sytemu zarządzania jakością.
REALIZACJA USŁUGI
Bezpośrednio nad realizacją usługi będzie czuwał koordynator. W sprawach formalnych do dyspozycji jest dedykowany opiekun klienta. Spełnienie oczekiwań klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego przeprowadzamy regularne kontrole i audyty oraz badamy zadowolenie z usługi.
W centrum uwagi
ELASTYCZNOŚĆ
Nieustannie dążymy, aby nasze usługi zaspokajały indywidualne oczekiwania i potrzeby klienta. Rozumiemy, jakiej obsługi wymaga dzisiejszy klient. Patrzymy elastycznie na każde zadanie i szukamy najlepszych rozwiązań.
DOSTĘPNOŚĆ
Nikt nie lubi czekać ani być odsyłany do innych osób. Z dedykowanym opiekunem klienta można połączyć się błyskawicznie i załatwić każdą sprawę związaną z usługą. Telefonicznie, mailowo, przez komunikator lub osobiście. Przekonaj się, jakie to proste!
WIEDZA
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży usług porządkowych i specjalistycznych, nie tylko związane z technologiami utrzymania czystości, ale także z bezpieczeństwem informacji, higieną pracy i ekologią.
BEZPIECZEŃSTWO
Nasze usługi objęte są ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, rozszerzonym o szkody w mieniu powierzonym, a także w dokumentach oraz wyrządzone umyślnie.
Jakość pod kontrolą
MONITOROWANIE JAKOŚCI
Nadzór nad jakością usługi i zadowoleniem klienta to wielotorowy proces. Rozumiemy to doskonale, dlatego nasze działania ukierunkowane są nie tylko na usunięcie problemu, ale przede wszystkim na znalezienie przyczyny jego powstania i jej wyeliminowanie. Kompleksowa strategia pozwala nam na stały monitoring jakości we wszystkich obszarach usługi. Dzięki temu gwarantujemy naszym klientom nie tylko wysoką jakość ale także ciągłe jej doskonalenie.
Realizacja usługi
AUDYTY JAKOŚCI
Nie spoczywamy na laurach, dbamy o to, aby klienci zawsze otrzymywali usługi najwyższej jakości, dlatego regularnie przeprowadzamy audyty jakości, podczas których badana jest czystość obiektu, wiedza personelu i sposób wykonywania usługi. Sprawdzamy używany sprzęt i środki chemiczne oraz dokumentację obiektową. Z każdego audytu powstaje raport, który zawiera opis zauważonych niezgodności, analizę przyczyny ich powstania oraz podjęte środki zapobiegawcze. Na bieżąco informujemy klienta o wynikach kontroli.
WSPARCIE I KONTROLA
Zespół sprzątający skupia się na swoim zadaniu. To wydaje się oczywiste. Jednak żeby tak było inne działy naszej firmy muszą zadziałać jak trybiki w dobrze naoliwionej maszynie, zapewniając odpowiednie wsparcie. Polega ono na dobraniu odpowiedniej technologii, określeniu planu higieny, odpowiednich środkach czystości i sprzęcie, szkoleniach stanowiskowych, środkach ochrony osobistej i wymaganej prawem dokumentacji obiektowej. W trakcie wykonywania prac na obiekcie znajduje koordynator usługi, który służy swoją wiedzą i pomocą pracownikom, jednocześnie dba o wykonanie usługi zgodnie ze wszystkimi wytycznymi klienta.
SZKOLENIA
Naszych klientów zapewniamy, że każdy pracownik zespołu sprzątającego przechodzi szkolenie teoretyczne w formie materiału wideo oraz praktyczne na obiekcie zakończone testem wiedzy. Szkolenia są rejestrowane i okresowo powtarzane. Pracujemy zgodnie z procedurami, które chronią klientów i pracowników. Zachowanie poufności, polityka antykradzieżowa, rejestr zdarzeń potencjalnie wypadkowych czy procedura antymobbingowa to niektóre z nich. W czasie pandemii działamy dodatkowo w oparciu o wdrożoną instrukcję sprzątania zgodną z wytycznymi władz rządowych i sanitarnych.
KOMUNIKACJA
Wiemy, że najważniejsze są sprawne kanały komunikacyjne. Wdrożyliśmy nowoczesne technologie informatyczne, które zapewniły nam komunikację w czasie rzeczywistym z pracownikami i klientami. Monitorujemy np. obecność w pracy, postępy prac, realizację umów, odbyte szkolenia. Wszystkie podjęte przez nas działania pozwalają na optymalizację usługi, zwiększenie wydajności i przygotowanie konkurencyjnej oferty. Zamów teraz niezobowiązującą wycenę!
SERWIS
Posiadamy mobilny serwis techniczny, odpowiedzialny za utrzymanie ciągłości realizacji usługi. Zgłoszenia z obiektów są rejestrowane i realizowane wg nadanych priorytetów. Przestoje w pracy nie są akceptowane, w przypadku awarii dowozimy sprzęt i maszyny zastępcze.
USŁUGI SPECJALISTYCZNE
Zespół sprzątający to osoby przeszkolone do bieżącego utrzymania czystości. Gdy trzeba umyć okna, wyczyścić wykładzinę lub zabezpieczyć posadzkę, przychodzi z pomocą serwis specjalistyczny. To mobilna grupa dysponująca wymaganymi uprawnieniami, wiedzą i sprzętem do najtrudniejszych zadań. Zobacz, jakie usługi wykonujemy!
Masz uwagi? Powiedz nam o tym!
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowolenie z usług. Uważamy, że postawą takiego działania jest dobra komunikacja pomiędzy naszą firmą a klientem. Jeżeli masz uwagi powiedz nam o nich jak najszybciej. Wprowadziliśmy odpowiednie procedury, według których rozpatrujemy przekazane nam informacje, a czasem reklamacje. Uważamy bowiem, że jednym z mierników jakości usługi jest sposób rozpatrywania spostrzeżeń klienta, czy reklamacji. Nasze standardy dają klientowi 100% gwarancji, że każde zgłoszenie będzie niezwłocznie rozpatrzone, a usterka usunięta.
Za rejestrację i nadzór każdego zgłoszenia odpowiedzialny jest opiekun klienta. Uczestnikami procesu jest pełnomocnik ds. jakości oraz koordynator. Każda sprawa jest dokładnie badana. Określamy przyczyny i wspólnie opracowujemy i wdrażamy działania korygujące. Dążymy do tego, aby uniknąć podobnego zdarzenia w przyszłości. Przedstawiamy klientowi raport z przeprowadzonych działań. Następnie monitorujemy czy wprowadzone zmiany w pełni satysfakcjonują klienta. Masz uwagi? Powiedz nam o tym!