Kontrolujemy jakość naszej pracy, dzięki regularnym audytom na obiektach
Minął dopiero pierwszy kwartał nowego roku, a my mamy już na koncie ponad 30 audytów jakości na obiektach naszych klientów.
– Audyty, podczas których kontrolujemy jakość wykonywanej przez nas pracy, jest dla nas podstawą do zapewnienia naszym klientom wysokiej jakości usług – mówi Witold Sierszeński, Prezes Zarządu Romwit Polska.
Realizacja takich audytów jest inicjatywą naszej firmy. Podczas regularnych wizyt na sprzątanych obiektach sprawdzamy, jak wykonywana jest praca osób sprzątających i jaka jest ich wiedza o stosowanych przez nas rozwiązaniach.
Analizujemy też sprzątane powierzchnie. Niestety zdarza się, że niektóre powierzchnie, z którymi mamy do czynienia, są trudne w utrzymaniu czystości. – Wtedy decydujemy wspólnie w zespole, czy takie powierzchnie wymagają dodatkowych działań np. doczyszczających. Jeśli tak, na takie obiekty kierujemy odpowiednie maszyny i środki i realizujemy tam dodatkowe usługi. Chcemy mieć pewność, że efekty końcowe naszej pracy będą na najwyższym poziomie – komentuje Magdalena Zandecka, Pełnomocnik Zarządu, Kierownik ds. Jakości.
Audyty kontroli jakości prowadzimy regularnie u każdego klienta.
źródło zdjęć: Pixabay.com 1 i 2