Organizujemy wewnętrzne audyty jakościowe u Klientów

Co konkretnie sprawdzamy? W pierwszej kolejności podczas odwiedzin na obiekcie sprawdzana jest dokumentacja dot. sprzątania. Analizowane są plany działania, lista środków czystości, karta usługi, karty stosowanych środków itd.
Następnie prowadzone są rozmowy z Pracownikami sprzątającymi. Sprawdzane są także stosowane środki czystości i sprzęt używany do sprzątania. Ostatnim etapem jest zweryfikowanie, jak wykonywanie czynności sprzątających przebiega w praktyce.

Celem tych działań jest skontrolowanie jakości, ale także poszukanie usprawnień, aby podnosić jakość wykonywanych usług na obiektach.

Przypominamy, że sprzątamy w biurach, hotelach, salonach, sklepach, fabrykach i laboratoriach. Działamy od 27 lat. Zatrudniamy ok. 250 pracowników. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie przygotujemy niezobowiązującą ofertę (kontakt).

01 października 2020
× Zostaw numer, oddzwonimy!
× Chcesz wrócić tu później lub przesłać stronę do znajomego?