Wdrożyliśmy nową politykę jakości


Obok nowej polityki bezpieczeństwa i higieny pracy wdrożyliśmy także nową politykę jakości. W dokumencie zapisano, że celem naszej spółki jest nawiązanie, utrzymanie i poszerzanie współpracy z klientami dzięki najwyższej jakości na każdym etapie realizacji usługi. Naszej firmie zależy na budowaniu partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku.

Najwyższe kierownictwo spółki zobowiązało się do pełnego zaangażowania w proces ciągłego doskonalenia jakości usług poprzez m.in.:
- doskonalenie systemu zarządzania,
- podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników,
- wdrażania nowych rozwiązań informatycznych,
- kontrolę osiągnięć dotyczących jakości usług,
- badanie zadowolenia i analizę potrzeb klientów.

01 czerwca 2018
× Zostaw numer, oddzwonimy!
× Chcesz wrócić tu później lub przesłać stronę do znajomego?