Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI na 2025 rok

Przedmiotem działalności spółki ROMWIT POLSKA od 1993 roku jest sprzedaż usług utrzymania czystości w sposób spełniający wymagania i zaspokajający potrzeby klientów.

Celem spółki jest nawiązanie, utrzymanie i poszerzanie współpracy z klientami dzięki najwyższej jakości na każdym etapie realizacji usługi. Zależy nam na budowaniu długoterminowych, partnerskich relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Wierzymy, że tylko pełna satysfakcja klienta z efektów naszej pracy stanowi źródło przewagi nad konkurencją i przyczynia się do naszego rozwoju i umocnienia pozycji na rynku.

Najwyższe kierownictwo spółki zobowiązuje się do pełnego zaangażowania w proces ciągłego doskonalenia jakości usług i optymalizacji kosztów poprzez:

·        doskonalenie procesów związanych z realizacją usługi i obsługą klienta,

·        rozbudowa szkoleń zawodowych dla pracowników,

·        propagowanie koncepcji zrównoważonego rozwoju,

·        dalsze, sukcesywne wprowadzenie ekologicznych rozwiązań w zakresie utrzymania czystości.

Polityka Jakości jest znana pracownikom i podwykonawcom spółki oraz jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych.

Prezes Zarządu                  Członek Zarządu

Witold Sierszeński             Katarzyna Sierszeńska