Sprzątamy i utrzymujemy czystość w biurach, obiektach logistycznych i produkcyjnych, kancelariach, salonach i placówkach medycznych.
Sprzątanie wnętrz – to proces utrzymywania czystości i porządku w pomieszczeniach takich jak biura, hale, obiekty komercyjne czy przemysłowe. W zależności od rodzaju obiektu obejmuje szereg czynności, przykładowo:
Regularne sprzątanie wnętrz ma pozytywny wpływ na zdrowie, samopoczucie oraz estetykę przestrzeni roboczej. Zakres prac i obowiązków oraz częstotliwość sprzątania zostaje ustalony już na etapie składania oferty. Zlecenie sprzątania wnętrz firmie Romwit to dobra inwestycja w zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, poprawę wizerunku oraz w zachowanie wyposażenia w dobrym stanie na wiele lat.
To nie są puste słowa, na sprzątaniu znamy się jak mało kto, sprzątamy wnętrza i tereny od ponad 30 lat. Sprawdź nas i zadzwoń teraz tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Sprzątanie terenów – w praktyce określenie to najczęściej odnosi się do terenu wokół firmy. Mogą to być chodniki, parkingi, place manewrowe, miejsca składowania odpadów, tereny zielone, itp. Główne zadania, które wykonujemy na tych obszarach to:
Na terenach zielonych:
W okresie zimowym:
Firma Romwit obsługuje także imprezy plenerowe w zakresie kompleksowego, bieżącego utrzymania czystości. Przykładem może być wystawa rolnicza Agroshow Bednary.
Dokładny zakres prac jest ustalany z Klientem przed podpisaniem umowy. Sprzątaniem terenów zajmujemy się ponad 30 lat i wiemy jak to się robi. Sprawdź nas i poproś o ofertę tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Serwis dzienny – to nic innego jak personel porządkowy pracujący w godzinach pracy klienta. Odpowiednio dobrane (i ubrane) osoby wykonują czynności niezbędne do bieżącego funkcjonowania biura. Do podstawowych zadań serwisu dziennego należy:
Pracownik serwisu dziennego może pracować wg. ustalonego zakresu prac lub być oddelegowany do dyspozycji Klienta. Usługi serwisu dziennego wykonujemy od wielu lat, wiemy jak wybrać odpowiednią osobę i ją przeszkolić. Skontaktuj się z nami teraz i zapytaj o szczegóły tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Mycie okien – a także przeszkleń wewnątrz budynków to usługa, którą wykonujemy u prawie wszystkich naszych klientów.
Zalecamy, aby okna w budynku były myte przynajmniej raz w roku a najlepiej dwukrotnie, na wiosnę i jesienią. Okna nie myte przez kilka lat są trudne w doczyszczeniu, zajmuje to więcej czasu przez co usługa jest droższa. Ramy takich okien często są tak zabrudzone, że przywrócenie ich do staniu pierwotnego jest niemożliwe.
Mycie okien na obiektach wykonuje nasz serwis usług specjalistycznych. Zapytaj teraz o szczegóły tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Czyszczenie wykładzin – na ten temat można by napisać dziesiątki jak nie setki stron. Najkrócej rzecz ujmując, Romwit Polska czyści tekstylne wykładziny obiektowe dwoma metodami:
W zależności od stopnia zabrudzenia, rodzaju wykładziny, stosowanego kleju i preferencji klienta dobieramy odpowiednią metodę. Czyszczenie to proces, który obejmuje:
Usługę wykonuje nasz serwis usług specjalistycznych przy użyciu odpowiednich odkurzaczy, maszyn czyszczących i osuszaczy. Regularne czyszczenie wykładzin tekstylnych, poza względami estetycznymi jest bardzo ważne dla dobrego samopoczucia i zdrowia pracujących tam osób. Nieczyszczone wykładziny tekstylne są siedliskiem piasku, kurzu, resztek organicznych, co może być przyczyną występowania alergii i innych chorób układu oddechowego.
Czyszczeniem wykładzin tekstylnych zajmujemy się od ponad 30 lat. Porozmawiaj z nami i sprawdź nasze niskie ceny tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Czyszczenie tapicerki – na sprzątanych obiektach najczęściej czyścimy tapicerkę krzeseł i foteli biurowych a także fotele i sofy w częściach wypoczynkowych. Stosujemy metodę ekstrakcji, która jest poprzedzona usuwaniem kurzu i plam.
Czyszcząc setki foteli nie trudno o pomyłkę. Aby tego uniknąć każdy fotel jest oznaczany, aby po czyszczeniu powrócił dokładnie w to samo miejsce. Usługę wykonuje nasz serwis usług specjalistycznych przy użyciu ekstraktorów przeznaczonych do czyszczenia tapicerki.
Skontaktuj się teraz i zapytaj o ofertę tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Dezynfekcja – usługa dodatkowej, specjalistycznej dezynfekcji pomieszczeń i jego wyposażenia. W zależności od wymogów sanitarnych i preferencji klienta stosujemy kilka wariantów usługi i różne technologie.
Wszystkie stosowane przez nas preparaty posiadają karty charakterystyk i są dopuszczone i zatwierdzone do użytkowania na terenie Polski.
Jeżeli zastanawiasz się nad usługą dezynfekcji, dobrze trafiłeś. Skontaktuj się teraz z nami tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Artykuły higieny – pod tym pojęciem kryją się przede wszystkim materiały eksploatacyjne używane w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych:
oraz cała gama produktów dodatkowych, mogą to być:
Rodzaj i jakość materiałów higienicznych jest ustalana z klientem przed podpisaniem umowy. Zaproponujemy kilka wariantów jakościowych i cenowych. Przeważnie udaje nam się obniżyć dotychczasowe wydatki na te produkty. Jeżeli będzie potrzeba dostarczymy i wymienimy dozowniki do papierów i mydła za symboliczną złotówkę.
Skontaktuj się z nami teraz i poproś o ofertę, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Wysokościowe mycie okien – stosujemy kilka technik mycia okien (elewacji) na wysokości, zależnie od technicznych możliwości bezpiecznego dostania się do mytych powierzchni oraz wysokości budynku.
Bez względu na zastosowaną metodę mycia okien w każdym przypadku pracownicy wykonujący usługę posiadają wszystkie wymagane prawem badania, pozwolenia, szkolenia technologiczne i szkolenia BHP do pracy na wysokości.
Porozmawiaj z nami i zapytaj o ofertę, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Doczyszczanie podłóg – to usługa maszynowego lub ręcznego usuwania z podłóg zabrudzeń, które nie dają się usunąć podczas bieżącego mycia.
Gama rodzajów podłóg jest ogromna, od drewna i tworzyw, poprzez kamienie i ceramikę a na żywicach i betonach kończąc. Każdy rodzaj podłogi ma inne właściwości, odporność na wodę, chemię i ścieranie. Dobra znajomość budowy materiałów i środków chemicznych jest kluczowa w opracowaniu technologii, którą będzie można bezpiecznie wyczyścić Twoją podłogę.
W Romwit się na tym znamy, ponieważ od ponad 30 lat wykonujemy podobne usługi i nieustannie się szkolimy, przekonaj się sam i zadzwoń teraz do nas tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Zabezpieczanie podłóg – podłogi w przestrzeniach komercyjnych są narażone na uszkodzenia, zabezpieczanie ich warstwą polimerów ma wiele zalet:
Zabezpieczanie podłóg polimerami to inwestycja, która może przynieść długoterminowe korzyści, zarówno w zakresie wyglądu, jak i funkcjonalności. Aby poznać szczegóły zadzwoń teraz tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Usuwanie plam – plamy mogą występować w różnych kontekstach i mogą mieć różne przyczyny, takie jak zanieczyszczenie, uszkodzenie, wnikanie substancji chemicznych czy naturalne procesy. Jeżeli powierzchnia nie jest fizycznie uszkodzona lub nie zaszły nieodwracalne reakcje chemiczne, to z pewnością usuniemy każdą plamę.
W przestrzeni komercyjnej z plamami mamy do czynienia najczęściej na wykładzinach tekstylnych lub obiciach tapicerskich. Na posadzkach betonowych uporczywe będą plamy z oleju samochodowego. Na elewacjach lub ścianach wykwity, ślady pleśni lub grzybów.
Posiadamy doświadczenie oraz technologie, którą zmierzymy się z każdą plamą! Opowiedz nam teraz o swoich problemach tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Sprzątanie gruntowne – to proces dokładnego i systematycznego czyszczenia i porządkowania pomieszczeń lub przestrzeni. Zazwyczaj obejmuje to wiele czynności, takich jak:
Aby sprzątanie gruntowne było skuteczne, należy dobrze się zorganizować, przygotować materiały, środki czyszczące, sprzęt i maszyny oraz ustalić plan działania. Chętnie w tym pomożemy, zapytaj o szczegóły tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Mycie lamp – mycie lamp sufitowych w przestrzeni biurowej jest istotnym elementem utrzymania czystości, estetyki pomieszczeń i bezpieczeństwa. Oto kroki, jakie podejmujemy w celu efektywnego mycia lamp sufitowych:
*demontaż lamp jest opcjonalny, zleży od możliwości technicznych i ustaleń z klientem.
Osoby czyszczące lampy posiadają wymagane prawem szkolenia do pracy na wysokości, szkolenia BHP oraz stosowne uprawnienia elektryczne. Zapytaj nas o szczegóły tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Żaluzje poziome – podobnie jak inne powierzchnie kurzą się i brudzą. Zalecamy na sucho odkurzać żaluzje kilka razy w miesiącu a czyścić na mokro najlepiej w terminie mycia okien 1-2 x w roku. Proces czyszczenia żaluzji poziomych obejmuje następujące kroki:
Posiadasz na obiekcie żaluzje? Nie zapomni o ich regularnym czyszczeniu, które możesz zlecić tutaj tel. 663 733 750 lub dok@romwit.pl
Mycie ciśnieniowe – może obejmować wiele różnych obszarów i powierzchni, na przykład:
Nie wszystkie powierzchnie mogą być myte ciśnieniowo. Nie wszystkie można myć gorącą wodą. Nie zawsze trzeba używać detergentów. Aby bezpiecznie i skutecznie umyć ciśnieniowo powierzchnię zleć usługę firmie z wieloletnim doświadczeniem tel. 663 733 750 lub dok@romwit.pl
Przeglądy techniczne – przeglądy techniczne obiektów biurowych są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa, funkcjonalności oraz efektywności budynku. W zakres takiej usługi mogą wchodzić następujące elementy:
Wszystkie te działania mają na celu zapewnienie, że obiekt biurowy funkcjonuje zgodnie z wymaganiami prawnymi, spełnia normy bezpieczeństwa oraz komfortu dla użytkowników. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami, tel. 663 733 750 lub dok@romwit.pl
Złota rączka – w obiekcie biurowym „złota rączka” wykonuje zadania, które obejmują naprawy, konserwację i drobne prace remontowe. Oto kilka przykładów, w czym może Cię wyręczyć Romwit:
„Złota rączka” to określnie osoby, która ma uniwersalne umiejętności praktyczne i może szybko zareagować na różne potrzeby związane z utrzymaniem obiektu biurowego w dobrym stanie. Skontaktuj się z nami teraz i zapytaj o szczegóły oferty, tel. 663 733 750 lub dok@romwit.pl
Obsługa zakupów – obejmuje szereg działań związanych z nabywaniem niezbędnych produktów i usług, które wspierają codzienną działalność firmy. Oto kilka przykładów z naszej firmy:
Usługę zakupów realizujemy w dwóch opcjach, ze wskazaniem konkretnej rzeczy do nabycia lub z poszukiwaniem określonego przedmiotu lub usługi. Z usługi zakupów korzysta ok 20% naszych klientów, których odciążamy w żmudnych poszukiwaniach. Zakupy finansujemy z własnych środków a z Klientem rozliczamy się w ustalanych umową terminach.
Zadzwoń do nas teraz i zapytaj o szczegóły usługi, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Maty do czyszczenia obuwia – mogą być stosowane wszędzie tam, gdzie występuje wilgoć i brud. Wycierają podeszwy butów, wchłaniają wilgoć i brud, pomagają utrzymać czystość w budynku. Ponadto są jego wizytówką.
Możemy zaproponować maty do obuwia w różnych, także nietypowych rozmiarach. Jednokolorowe, z napisami lub z logo firmy.
Nie ponosisz kosztu zakupu mat do obuwia, możesz elastycznie ustalić częstotliwość ich wymiany. Serwis odbierze brudne maty i wyłoży czyste. Jesteśmy elastyczni, dostosujemy się do zmieniających się potrzeb.
Zadzwoń do nas i zapytaj o szczegóły wynajmu mat do czyszczenia obuwia, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Rośliny obiektowe – rośliny w biurze to świetny sposób na poprawę atmosfery w pracy oraz zdrowia pracowników. Możemy zorganizować wszystko od początku lub przejąć opiekę nad nimi. Nasz ogrodnik zajmie się wszystkim:
Chcesz poznać szczegóły aranżacji wnętrza za pomocą roślin lub zlecić nam ich pielęgnację to dobrze trafiłeś. Skontaktuj się z nami teraz i poznaj szczegóły usługi, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Montaż dozowników i podajników – nieodłącznym elementem biurowych pomieszczeń sanitarnych są dozowniki i podajniki do ręczników, papieru, mydła, środków zapachowych, podkładów na deski, itp. Oprócz funkcji czysto praktycznej pełnią także rolę dekoracyjną. Wybór jest ogromny, zarówno w materiałach z jakich są wykonane, fakturach i kolorach. Różnią się także sposobem działania i użytkowania, mogą być obsługiwane ręcznie lub w pełni zautomatyzowane (np. wysyłające za pośrednictwem karty SIM raporty o kończącym się papierze).
Romwit, oprócz dostarczania i uzupełniania materiałów higienicznych, może doradzić w wyborze, dostarczyć i zamontować odpowiedni dozownik. Możemy także wymienić stare podajniki na nowe. Zmieniając system dozowania wprowadzamy duże oszczędności w zużyciu papierów i ręczników. Nowoczesne dozowniki i materiały eksploatacyjne są oszczędne i ekologiczne.
Koszt założenia nowych podajników i dozowników nie jest wysoki. Deklarując późniejsze zakupy materiałów możemy obniżyć go nawet do złotówki.
Zachęcamy do kontaktu z nami, odpowiemy na wszystkie pytania, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl
Czyszczenie ekspresów – wieczorny serwis sprzątający Wasz obiekt może codzienne, lub w ustalonych terminach, czyścić biurowe ekspresy kawowe, odkamieniać je, wymieniać filtry, uzupełniać kawę, produkty instant i mleko. Usługa taka polega na uruchomieniu programu czyszczącego, dozowaniu płynu lub tabletki czyszczącej, opróżnianiu oraz uzupełnianiu pojemników. W podobny sposób przeprowadzamy okresowe usuwanie osadów wapiennych powstałych z twardej wody. Szczegółowy harmonogram zależy od rodzaju ekspresu i zaleceń producenta.
Usługa czyszczenia ekspresów może być częścią zakresu prac personelu sprzątającego na obiekcie. Jest to wygodne i niedrogie rozwiązanie, które zdejmuje ten obowiązek z pracowników Klienta.
Zapraszamy do kontaktu w celu poznania szczegółów usługi, tel. 663 733 750 lub napisz dok@romwit.pl