Plan to podstawa dobrze wykonanej pracy,
nasz gwarantuje klientowi usługi najwyższej jakości,
zapoznaj się z naszymi zasadami
1
Ustalamy wymagania
oczekiwania
oferta
umowa
Rozpoczynamy od rozmowy. To ważny etap, który pozwala nam rozpoznać potrzeby Klienta, jego oczekiwania i preferencje. Na tej podstawie składamy ofertę, a po jej akceptacji podpisujemy umowę.
2
Wdrażamy ustalenia
personel i technologie
szkolenia
rozpoczęcie usługi
Dla nas rozpoczyna się teraz okres wdrożenia usługi. Ustalenie technologii, podział rejonów, dobór personelu i zaplanowanie logistyki. Przygotowujemy niezbędną dokumentację obiektową i personalną.
3
Realizujemy usługę
nadzór koordynatora
audyty jakości
ocena usługi
Bezpośrednio nad realizacją usługi czuwa dedykowany koordynator. Audytor weryfikuje zgodność prac z umową i identyfikuje obszary do poprawy. Zbieramy i analizujemy informacje dotyczące jakości usługi.
Realizacja usługi to proces składający się z wielu zadań
wymagających ciągłej koordynacji i nadzoru
KOMUNIKACJA
Wiemy, że najważniejsze są sprawne kanały komunikacyjne. Wdrożyliśmy nowoczesne technologie informatyczne, które zapewniły nam komunikację w czasie rzeczywistym z pracownikami i klientami. Monitorujemy np. obecność w pracy, postępy prac, realizację umów, odbyte szkolenia. Wszystkie podjęte przez nas działania pozwalają na optymalizację usługi, zwiększenie wydajności i przygotowanie konkurencyjnej oferty.
W naszej siedzibie
WSPARCIE I KONTROLA
Zespół sprzątający skupia się na swoim zadaniu. To wydaje się oczywiste. Jednak żeby tak było inne działy naszej firmy muszą zadziałać jak trybiki w dobrze naoliwionej maszynie, zapewniając odpowiednie wsparcie. Polega ono na dobraniu odpowiedniej technologii, określeniu planu higieny, odpowiednich środkach czystości i sprzęcie, szkoleniach stanowiskowych, środkach ochrony osobistej i wymaganej prawem dokumentacji obiektowej. W trakcie wykonywania prac na obiekcie znajduje się koordynator usługi, który służy swoją wiedzą i pomocą pracownikom, jednocześnie dba o wykonanie usługi zgodnie ze wszystkimi wytycznymi klienta.
Maciej, Koordynator usługi,
w Romwit od 4 lat
AUDYTY
Nie spoczywamy na laurach, dbamy o to, aby klienci zawsze otrzymywali usługi najwyższej jakości, dlatego regularnie przeprowadzamy audyty jakości, podczas których badana jest czystość obiektu, wiedza personelu i sposób wykonywania usługi. Sprawdzamy używany sprzęt i środki chemiczne oraz dokumentację obiektową. Z każdego audytu powstaje raport, który zawiera opis zauważonych niezgodności, analizę przyczyny ich powstania oraz podjęte środki zapobiegawcze. Na bieżąco informujemy klienta o wynikach kontroli.
Magdalena, Dyrektor zarządzający,
w Romwit od 7 lat
SZKOLENIA
Naszych klientów zapewniamy, że każdy pracownik zespołu sprzątającego przechodzi szkolenie teoretyczne w formie materiału wideo oraz praktyczne na obiekcie zakończone testem wiedzy. Szkolenia są rejestrowane i okresowo powtarzane. Pracujemy zgodnie z procedurami, które chronią klientów i pracowników. Zachowanie poufności, polityka antykradzieżowa, rejestr zdarzeń potencjalnie wypadkowych czy procedura antymobbingowa to niektóre z nich. W czasie pandemii działaliśmy dodatkowo w oparciu o wdrożoną instrukcję sprzątania zgodną z wytycznymi władz rządowych i sanitarnych.
Szkolenie z Systemu Zarządzania Jakością
PN-EN ISO 9001
SERWIS
Posiadamy mobilny serwis techniczny, odpowiedzialny za utrzymanie ciągłości realizacji usługi. Zgłoszenia z obiektów są rejestrowane i realizowane wg nadanych priorytetów. Przestoje w pracy nie są akceptowane, w przypadku awarii dowozimy sprzęt i maszyny zastępcze.
Łukasz, Serwis techniczny,
w Romwit od 8 lat
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowolenie z usług. Uważamy, że podstawą takiego działania jest dobra komunikacja pomiędzy naszą firmą a klientem. Jeżeli masz uwagi powiedz nam o nich jak najszybciej. Wprowadziliśmy odpowiednie procedury, według których rozpatrujemy przekazane nam informacje, a czasem reklamacje. Uważamy bowiem, że jednym z mierników jakości usługi jest sposób rozpatrywania spostrzeżeń klienta, czy reklamacji. Nasze standardy dają klientowi 100% gwarancji, że każde zgłoszenie będzie niezwłocznie rozpatrzone, a usterka usunięta.
Już się nie gniewasz na mnie? ;)
A wszystko po to, aby każdy Klient poczuł się naprawdę zaopiekowany.
Żeby zdjąć z barków managerów zadania i problemy związane z utrzymaniem czystości.
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.