}

Etapy realizacji

Plan to podstawa dobrze wykonanej pracy,
nasz gwarantuje klientowi usługi najwyższej jakości,
zapoznaj się z naszymi zasadami

1

Ustalamy wymagania

  • oczekiwania
  • oferta
  • umowa

Rozpoczynamy od rozmowy. To ważny etap, który pozwala nam rozpoznać potrzeby Klienta, jego oczekiwania i preferencje. Na tej podstawie składamy ofertę, a po jej akceptacji podpisujemy umowę.

2

Wdrażamy ustalenia

  • personel i technologie
  • szkolenia
  • rozpoczęcie usługi

Dla nas rozpoczyna się teraz okres wdrożenia usługi. Ustalenie technologii, podział rejonów, dobór personelu i zaplanowanie logistyki. Przygotowujemy niezbędną dokumentację obiektową i personalną.

3

Realizujemy usługę

  • nadzór koordynatora
  • audyty jakości
  • ocena usługi

Bezpośrednio nad realizacją usługi czuwa dedykowany koordynator. Audytor weryfikuje zgodność prac z umową i identyfikuje obszary do poprawy. Zbieramy i analizujemy informacje dotyczące jakości usługi.

Realizacja usługi to proces składający się z wielu zadań
wymagających ciągłej koordynacji i nadzoru

KOMUNIKACJA

Wiemy, że najważniejsze są sprawne kanały komunikacyjne. Wdrożyliśmy nowoczesne technologie informatyczne, które zapewniły nam komunikację w czasie rzeczywistym z pracownikami i klientami. Monitorujemy np. obecność w pracy, postępy prac, realizację umów, odbyte szkolenia. Wszystkie podjęte przez nas działania pozwalają na optymalizację usługi, zwiększenie wydajności i przygotowanie konkurencyjnej oferty.

Etapy realizacji

W naszej siedzibie

WSPARCIE I KONTROLA

Zespół sprzątający skupia się na swoim zadaniu. To wydaje się oczywiste. Jednak żeby tak było inne działy naszej firmy muszą zadziałać jak trybiki w dobrze naoliwionej maszynie, zapewniając odpowiednie wsparcie. Polega ono na dobraniu odpowiedniej technologii, określeniu planu higieny, odpowiednich środkach czystości i sprzęcie, szkoleniach stanowiskowych, środkach ochrony osobistej i wymaganej prawem dokumentacji obiektowej. W trakcie wykonywania prac na obiekcie znajduje się koordynator usługi, który służy swoją wiedzą i pomocą pracownikom, jednocześnie dba o wykonanie usługi zgodnie ze wszystkimi wytycznymi klienta.

Etapy realizacji

Maciej, Koordynator usługi,
w Romwit od 4 lat

AUDYTY

Nie spoczywamy na laurach,  dbamy o to, aby klienci zawsze otrzymywali usługi najwyższej jakości, dlatego regularnie przeprowadzamy audyty jakości, podczas których badana jest czystość obiektu, wiedza personelu i sposób wykonywania usługi. Sprawdzamy używany sprzęt i środki chemiczne oraz dokumentację obiektową. Z każdego audytu powstaje raport, który zawiera opis zauważonych niezgodności, analizę przyczyny ich powstania oraz podjęte środki zapobiegawcze. Na bieżąco informujemy klienta o wynikach kontroli.

Etapy realizacji

Magdalena, Dyrektor zarządzający,
w Romwit od 7 lat

SZKOLENIA

Naszych klientów zapewniamy, że każdy pracownik zespołu sprzątającego przechodzi szkolenie teoretyczne w formie materiału wideo oraz praktyczne na obiekcie zakończone testem wiedzy. Szkolenia są rejestrowane i okresowo powtarzane. Pracujemy zgodnie z procedurami, które chronią klientów i pracowników. Zachowanie poufności, polityka antykradzieżowa, rejestr zdarzeń potencjalnie wypadkowych czy procedura antymobbingowa to niektóre z nich. W czasie pandemii działaliśmy dodatkowo w oparciu o wdrożoną instrukcję sprzątania zgodną z wytycznymi władz rządowych i sanitarnych.

Etapy realizacji

Szkolenie z Systemu Zarządzania Jakością
PN-EN ISO 9001

SERWIS

Posiadamy mobilny serwis techniczny, odpowiedzialny za utrzymanie ciągłości realizacji usługi. Zgłoszenia z obiektów są rejestrowane i realizowane wg nadanych priorytetów. Przestoje w pracy nie są akceptowane, w przypadku awarii dowozimy sprzęt i maszyny zastępcze.

Etapy realizacji

Łukasz, Serwis techniczny,
w Romwit od 8 lat

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowolenie z usług. Uważamy, że podstawą takiego działania jest dobra komunikacja pomiędzy naszą firmą a klientem. Jeżeli masz uwagi powiedz nam o nich jak najszybciej. Wprowadziliśmy odpowiednie procedury, według których rozpatrujemy przekazane nam informacje, a czasem reklamacje. Uważamy bowiem, że jednym z mierników jakości usługi jest sposób rozpatrywania spostrzeżeń klienta, czy reklamacji. Nasze standardy dają klientowi 100% gwarancji, że każde zgłoszenie będzie niezwłocznie rozpatrzone, a usterka usunięta.

Etapy realizacji

Już się nie gniewasz na mnie? ;)

A wszystko po to, aby każdy Klient poczuł się naprawdę zaopiekowany.

Żeby zdjąć z barków managerów zadania i problemy związane z utrzymaniem czystości.