POLITYKA JAKOŚCI na 2024 rok
Przedmiotem działalności spółki ROMWIT POLSKA od 1993 roku jest sprzedaż usług utrzymania czystości w sposób spełniający wymagania i zaspokajający potrzeby klientów.
Celem spółki jest nawiązanie, utrzymanie i poszerzanie współpracy z klientami dzięki najwyższej jakości na każdym etapie realizacji usługi. Zależy nam na budowaniu długoterminowych, partnerskich relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Wierzymy, że tylko pełna satysfakcja klienta z efektów naszej pracy stanowi źródło przewagi nad konkurencją i przyczynia się do naszego rozwoju i umocnienia pozycji na rynku.
Najwyższe kierownictwo spółki zobowiązuje się do pełnego zaangażowania w proces ciągłego doskonalenia jakości usług i optymalizacji kosztów poprzez:
· doskonalenie procesów związanych z realizacją usługi i obsługą klienta,
· wprowadzenie nowego planu szkoleń zawodowych dla pracowników,
· kontynuacja informatyzacji procesów biznesowych,
· ocenę i weryfikację systemu zarządzania jakością.
Polityka Jakości jest znana pracownikom i podwykonawcom spółki oraz jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych.
Prezes Zarządu Członek Zarządu
Witold Sierszeński Katarzyna Sierszeńska